14.11.2019 r. Triumf reklamy i niewiedzy

TRIUMF REKLAMY I NIEWIEDZY
Co czwarta emitowana w telewizji reklama dotyczy suplementów diety. Reklamowane tabletki zażywa prawie trzy czwarte Polaków a wśród nich coraz częściej młodzież.
Większość nie wie, że suplementy służą uzupełnieniu diety, a nie leczeniu – i w przeciwieństwie do leków – nie muszą mieć udowodnionego działania terapeutycznego.
W trosce o zdrowie naszych wychowanków 13.11.2019r w internacie zorganizowane zostały zajęcia pt.,,Suplementy diety a leki” których celem było uświadomienie uczniom różnicy między lekiem a suplementem, uświadomienie wpływu reklamy na nasze życie i zapoznanie z mechanizmem działania niektórych firm farmaceutycznych. Zajęcia zorganizowała Justyna Wojtkowska.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.